OnlineCasinoJatekok.hu Logo Online Casino Játékok Nyerőgépek Nyerőgépek Rulett Rulett Póker Póker Blackjack Blackjack Bingó Bingó és Egyebek  
Online Bingó Arcade Játékok Online Kenó Sportfogadás Szerencsejáték Tippek Casino Pénzügyek    

EGYEBEK
Arcade Játékok

ARCADE JÁTÉKOK INGYEN

A születése videojátékok és számítógépes játékok: a ​​késő 1940-es és 1950-es

Reader megjegyzi: Számos viták, aki megalkotta az "első videojáték", a válaszok attól függően, hogy Az "első" határozza meg. Az evolúció a videojátékok képvisel web különböző iparágakban, beleértve a tudományos, számítógépes, szórakoztató, a katonai és a fogyasztói elektronika. BMIGaming megkísérelte, miután hónapos kutatás és tanulni, hogy bemutassa, mi hiszünk a legpontosabb számlálás a korai modern video arcade játék története az alábbi

 

Az alapítvány az első videojátékok használatával létrehozott korai CRT (katódsugárcsöves) technológia, amely az amerikai rakétavédelmi rendszer alakult ki az 1940-es években. Néhány ilyen program volt igazítani más egyszerű játék az 1950. Az 1950-es évek, több számítógépes videojátékok által kifejlesztett védelmi vállalkozó munkások, miközben fokozatosan nő a kifinomultság és a komplexitás.

Korai katódsugárcsöves (CRT), 1940-es években

 

Egyesült államokbeli szabadalmi bejelentés első elektronikus Game - katódsugárcső Szórakozás Device - Thomas Goldsmith - Settle Ray Mann - 1948 A legkorábbi ismert példánya egy interaktív elektronikus játékot először létre 1947-ben mind Thomas T. Goldsmith Jr.. és Settle Ray Mann, és jogosult az A "katódsugárcső Vidám Device", ami valójában az első rakéta szimulációs játék, és ihlette a radar kijelzők a második világháború, és mutattak korai katódsugárcső. A szabadalom a játék eszközt alkalmazták a 1947 januárjában, és a US Patent # 2455992 kapott 1948 decemberében. A játék használt analóg áramkör, nem a digitális áramköröket, hogy ellenőrizzék a CRT gerenda és helyezze el egy pontot a képernyőn. Képernyő "átfedések" használtak a rakéta célokat, mivel a képernyő grafikus abban az időben nem volt fejlett ahhoz, hogy kell még.

US Patent # 2455992 kiadott A "CRT Amusement Device"

 

Pattogó Ball Video Game Program - Whirlwind Computer konzol és a képernyő - MIT - Charly Adama - 1950 1950-ben, Charly Adama létrehozta a "pattogó labda" videojáték program az MIT új Whirlwind Computer, az első számítógép jelenítse meg a "real-time" video jeleket, amelyet először bizonyította 1951 áprilisában, miután kialakult a késő 40-es. Ez volt az első számítógép, amely képes megjeleníteni mind a valós idejű szöveges és grafikus video terminál, amely ebben az időben volt egy nagy oszcilloszkóp képernyőn. Ez volt az első számítógép Core memória, amely folyamatosan tárolja bináris adatokat mágnesek drót rács. Míg a "pattogó labda" játék nem volt interaktív, nem volt az előfutára a videojátékok jön az elkövetkező években.

Whirlwind Computer - MIT (USA) 1950-es

Huzat - Dáma Computer Game Program - Pilot ACE számítógép konzol Kép - Chirstopher Strachey - 1951

1951 februárjától Christopher Strachey, egy brit számítógép-tudós, és az egyik alapítója denotational szemantika, valamint a korai úttörője programozási nyelvek, amelynek célja egy Dáma (Draughts) számítógépes játék, a program fut a Pilot ACE számítógép, ami az egyik az első számítógépek épült az Egyesült Királyságban a National Physical Laboratory (NPL) a forgó telefon tárcsa látható közepén kép ténylegesen használták, hogy a játék megy.

Pilot ACE számítógép - NPL (UK) 1951

 

Lejátszása NIM a NIMRÓD Computer - Festival Of Britain - 1951 Májusban 1951-ben a NIMRÓD számítógép által létrehozott, az Egyesült Királyság legnagyobb elektrotechnikai és berendezés szilárd Ferranti International mutatta be A Festival of Britain. Egy panel világít a kijelző, ez volt a célja kizárólag a játék a NIM; ez volt az első például egy digitális számítógép kifejezetten játszani az írott történelem. A képen bal oldalon látható egy élő játék bemutató A fesztiválon 1951-ben.

"NIM" Game Bemutató (UK) 1951

 

NIMRÓD Computer Control Panel - Circa 1951 NIM, ami egy ősi (nyúlik vissza, legalább a 16. század), két játékos matematikai játék a stratégia, melyben a játékosok felváltva eltávolításával tárgyakat különböző kupacok. NIMRÓD játszhat akár a hagyományos, akár "fordított" formája a játék. A minden körben, a játékosnak el kell távolítania legalább egy tárgyat, és távolítsa el az objektumok száma, feltéve, hogy mindnyájan ugyanazon halom. NIM egy egyszerű játék, ahol elkezdi számos kupac zsetont. Minden játékos viszont tart egy vagy több tokenek segítségével az egyik halom, és a játék addig tart, amíg az utolsó jelzőt venni az utolsó halom.

NIMRÓD Computer (UK) 1950-es

OXO Videojáték ESDAC Computer konzol és a Screen Picture - Alexander Douglas - University Of Cambridge - 1952 1952-ben, "OXO", egy számítógépes programot Tic-Tac-Toe (más néven az amőba) hozta létre Alexander S. Douglas az illusztráció a doktori értekezését "ember-gép kapcsolat" A Cambridge-i Egyetem. OXO volt az első digitális grafikus szimulációs játék, és futott a EDSAC Computer Cambridge-ben, amely korábban a katódsugárcső vizuális kijelző programokban, egyike a világ első "tárolt programot" számítógépek. OXO gyakran emlegetik, mint az első igazi számítógépes játék. A OXO A játékos játszott a számítógép ellen. OXO nem szereztek széleskörű népszerűsége mert a EDSAC egy számítógépes egyedülálló Cambridge.

"OXO" Game Bemutató (USA) 1952

Bemutató videó Computer szimuláció a "OXO" Computer Console

Tenisz Két Video Game Program - képernyő és a Computer konzol Kép - Brookhaven Labs - 1958 1958-ban, a videojáték a "Tennis for Two" fejlesztették ki Brookhaven National Labs (BNL) amerikai fizikus William A. Higinbotham egy analóg számítógép, amely szimulálja a játék a tenisz, vagy ping-pong oszcilloszkópon. Fontos, a történelem a videojátékok, mint hogy az egyik első elektronikus játékok egy grafikus kijelző. Tennis for Two széles körben, mint az elődje PONG az első és az egyik legismertebb video arcade játékok minden alkalommal, bár soha nem volt közvetlen kapcsolat között ezeket a játékokat

"Tenisz Két" 1958

William Higinbotham - Tenisz Két Game Developer Higinbotham, a fizika végzett a Cornell Egyetemen, aki szintén dolgozott a Los Alamos a Manhattan Project, aki szintén a szeretet a flipper gépek, akart fejleszteni egy érdekes kiállítás a közelgő nyílt napra esemény BNL amely mind a szórakoztató és az emberek bevonása az ő új munkahelyén, ahol ő volt a vezetője BNL a műszerek Division. Megtanulta, hogy egy Brookhaven számítógépek is számítani ballisztikus rakéta pályák és ő használta ezt a képességét, hogy létrehozzák a játék alapja és fejlődését.

William A. Higinbotham (1910-1994)

 

Tenisz Két Video Game Oscilliscope Screen Shot Higinbotham kifejlesztett Tennis for Two mindössze pár héttel azután, hogy eredeti ötlet, és debütált a játék Brookhaven nyitott ház október, 1958. Ebben az első történelmi videojáték, a "teniszlabda", vagy a radarkép fény, pattog le egy vízszintes vonal alján egy apró öt colos átmérőjű oszcilloszkóp képernyőn egy függőleges vonal a képernyő közepén ami tenisz háló . A játékosok irányította a játékot egy kis kézi fém doboz ellátott tárcsát, és egy nyomógomb (az első játékvezérlők), az alábbiak szerint.

 

"Tenisz Két" Screen

Tenisz Két Video Game Controller A játékosok kölcsönhatásba lépett a "labda" segítségével az egyik analóg alumínium játék vezérlők, hogy kattintson egy gombra, hogy elérje a labdát, és egy gomb, hogy ellenőrizzék a szög. Ütő a labdát is kibocsátott hang. A vezérlő eszköz célja az volt, körülbelül két órán át, és három héten belül össze a segítségével Robert V. Dvorak. Kivéve a oszcilloszkóp összeszerelés, az összes játék áramkörei vette fel körülbelül helyet a modern mikrohullámú sütő.

"Tenisz Két" Control s

Brookhaven National Labs - BNL Facility Kép "Tenisz Két" tekintették a hatalmas sikert aratott során a kezdeti bemutató október 18-án 1958-ban BNL létesítmény (a képen balra). Több száz látogatót várta órákon át sorban, hogy játsszon az új találmány, valamint amiatt, hogy a játék népszerűsége, egy továbbfejlesztett változata volt látható a következő évben, a fejlesztések, beleértve a nagyobb képernyő és a különböző szintű szimulált gravitáció. A fter az esemény arra a következtetésre jutott, Higinbotham ne próbáld a szerzői jog a nagyon egyedi alkotás, mert azt hiszi, semmi sem fog valaha is, hogy ... Brookhaven National Labs (NY)

Videó a történelem "Tenisz Két"

Videó helyreállított Tenisz Két Game In Use

Mouse In The Maze / Tic Tac Toe Video Game Program - TX 0 TX-O Kísérleti Computer - MIT - 1959 1959-ben, a gyűjtemény interaktív grafikus programok jöttek létre, a TX-0 kísérleti számítógépet az MIT-n. Ezek közé Mouse A Maze és a Tic-Tac-Toe. Mouse in the Maze lehetővé tette a felhasználók használata könnyű tollat ​​elhelyezni labirintus falak, hogy a pontok képviselte bit sajt, és (egyes verziók) pohár martini. A virtuális egér képviseli egy pont volt, majd elengedte, és áthalad az útvesztőben megtalálni a tárgyakat. Tic-Tac-Toe használta a fényceruza is játszani egy egyszerű játék korongja és keresztek a számítógép ellen.

TX-0 Kísérleti Computer - MIT, 1959

A korai korszak Video Game és videó Arcade játékok fejlesztése: a 1960-as

Spacewar! - Spacewar Video Game - DEC PDP-1-képernyő és a Computer konzol - MIT - 1961 1961-ben egy csoport diák a MIT, köztük Steve Russell, programozott A játék címe Spacewar! A december PDP-1, egy új számítógép abban az időben. A játék kimagozott két emberi játékos egymás ellen, minden ellenőrző egy űrhajó képes kilőni rakétákat, míg a csillag a képernyő közepén létrehozott egy nagy veszélyt a szakmában. A játék végül szét az új december számítógépek és forgalmazott egész primitív új "Internet". Spacewar! egyike az első befolyásos számítógépes játékok.

Spacewar! A december PDP-1-Computer

Video Clip egy felújított PDP-11 "Spacewar!" Számítógép Video Game In Use

Ralph Baer - Video Game Programming Kép - 1968 Eközben a közepétől a végéig 1960-as, a gyökerei a mai játék, többek között az első hazai videojáték konzol lassan zajlik ..

Ralph Baer, ​​aki gyakran az úgynevezett "Thomas Edison a A Video Game "dolgozott egy kis elektronikai cég a Bronx nevű Loral vissza 1951-ben, és miközben beszélünk tervez a új prémium TV más kollégákkal, Baer javasolta egy új funkció, amely tartalmazza a készlet, hogy megkülönböztessék a verseny hozzáadásával egyfajta "interaktív játék", hogy a TV-t.

Ralph Baer - Working On Early Video Game

Ralph Baer - Video Game Machine - Ötletek munkafüzet Tizenöt évvel később, 1966-ban, ülve unatkozni egy buszmegállóban, Ralph Baer lobbantak az ő ötlete interaktív video? Játék? gép. Finomítása eszméi egy négy oldalas dokumentum, Baer írta le a különböző típusú játék, hogy úgy gondolta, kivitelezhető lenne, mint például a akció játékok, társasjátékok, sportjátékok, chase játékok és mások. A játékok tűnik mindkét Channel 3 vagy 4, amit az úgynevezett Channel LP a "Játsszunk!" Még ebben az évben, ő rajzolt egy elemi vázlata egy két játékos, hogy nevezett Chase játék. A játék során két négyzet (foltok), hogy lehet mozgatni a képernyőn, mindkét irányban két játékos.

Ralph Baer Video Game Idea Book

Brown Box videojáték konzol Prototype Kép - Ralph Baer - Sanders Associates - 1967 Baer, ​​aki 1966-ban dolgozott a katonai elektronikai vállalkozó Sanders Associates New Hampshire-ben, részt vesz az ő munkatársa Bill Harrison a törekvés a projektjét, és elindult, és vezet a fejlődés a első "Brown Box", az első hazai videojáték-konzol és videojáték-rendszer, valamint létre egy egyszerű videojáték nevű Corndog, az első videojáték valaha megjeleníteni a szabványos televízió.

"Brown Box" Video Game elemek

Kattintson ide a videó klip egy Ralph Baer & Bill Harrison Játék a "Brown Box"

Ralph Baer - Bill Harrison - The Chase Game Video Game Development - 1967 Később 1967-ben, segítségével Baer, ​​Bill Harrison megalkotta az első fény fegyvert, és kifejlesztett számos videojátékok Bill Rusch. Baer ment A 1967-ben, hogy demo a világ első játszható videojáték TV: A Chase játék, amely két négyzet üldözik egymást, miközben továbbra is a játék fejlesztése, és 1968-ban az első video konzolos játék prototípus elkészült, amely képes volt, hogy ténylegesen futtatni különböző játékok, mint például az asztalitenisz és céllövészet, együttesen egy egységbe

Ralph Baer, ​​Bill Rusch - Chase játék

Magnavox Odyssey Videojáték konzol - Magazin hirdetés Hirdetés - 1972

A lábjegyzet ezt a korszakot, és Baer munkáját, 1971-ben, a "Brown Box" videojáték konzol prototípus kifinomult és hivatalosan engedélyezett a Magnavox, és miután átnevezte a Magnavox Odyssey az első hazai videojáték-konzol a televíziók, ami megjelent a nyilvánosság számára 1972.

Baer később is létrehozta az első könnyű fegyvert és a játék hazai televíziós használat, eladott csoportosítva a játék kiegészítő csomag az Odyssey ismert a Shooting Gallery. A könnyű fegyvert Baer jött volt az első sorozatban gyártott játékok periféria egy videojáték vagy játékkonzol.

Mellékesen: az első fény-gun kifejlesztett arcade játék volt az Atari qwak 1974-ben

Korai Print Ad A Magnavox Odyssey Videojáték konzol rendszer - 1970-es

A korai televízió reklám a Magnavox Odyssey

The Golden Age Of videó Arcade Games | 1970 - 1985

A korai 1970-es években a létrehozását a mai több milliárd dolláros globális piacon a videójátékok, a létesítmény az Arcade Gameroom és eredetét a Digital Out-of-Home Entertainment Industry.

A Galaxy Game videó Arcade Game kabinet - Bitt Pitts - Hugh Tuck - Stanford University - 1971 A "Galaxy Game" a legkorábbi ismert pénzérmével működő video arcade játék. Ez volt az első telepített szeptember, 1971-ben a Stanford Egyetemen a Tresidder Unióban épület, két hónappal a megjelenése a Computer Space, az első sorozatban gyártott video arcade játék. A Galaxy Game programozta Bill Pitts és Hugh Tuck. Mint a Computer Space, ez egy újabb verzió A meglévő "Spacewar!" videojáték létre az 1960-as években.

A játék dollárba 20.000 építeni, egy december PDP-11 számítógép és vektor kijelzős terminál. A játék ára 10 cent játszani, vagy három játékok 25 cent. Csak egy egységet építettek először. 1972-ben javult a hardver és a feldolgozási teljesítmény, és lehetővé tette a tágulási négyről nyolc konzolok, lehetővé téve a felhasználóknak, hogy egymás ellen játszanak. A játék továbbra is népszerű az egyetemen, a várakozási időt a játékosok, mint egy óra, amíg már ki 1979-ben károsodása miatt a játék monitor képernyőjén.

"Galaxy Game" - 1971

Számítógép Tér Videó Arcade Game kabinet - diószedés Associates - 1971

Szintén 1971-ben, Nolan Bushnell és Ted Dabney közösen létrehozott egy érmés video arcade játék változata Spacewar! és felszólította, hogy számítógépes hely.

Diószedés Associates megvette a játék jogait és gyártott több mint 1500 Computer tér gépeket, a kiadás zajlik 1971 novemberében.

A játék miatt sikertelen meredek tanulási görbét, de ez a mérföldkő az iparág éveiben, mint az első sorozatban gyártott érmével működő video arcade játék, és az első kínált kereskedelmi forgalomba.

Bushnell és Dabney majd folytatta, hogy megtalálta a legendás Atari, Inc. 1972-ben kiadása előtt, a következő játék, ami mindent megváltoztatott: Pong

Videó "Computer tér" Arcade Game In Use

"Computer tér" - 1971

PONG Videó Arcade Game szekrény Nolan Bushnell - diószedés Associates - 1972

1972-ben, Pong, a tenisz sport videojáték felvázoló egyszerű 2D-s grafika felszabadul, és lesz az első kereskedelmi sikeres érmével működő video arcade játék a történelemben.

PONG hamar óriási sikert aratott és a siker vezetett a indítsa el a modern videojáték-ipar, mint tudjuk, a mai

Nolan Bushnell és a PONG Video Game

PONG Videó Arcade Game Screenshot - 1972 Atari PONG által kifejlesztett Atari Inc., júniusában alakult meg 1972-ben Nolan Bushnell és Ted Dabney, és a tényleges játék jött létre Allan Alcorn az ötletek Bushnell, aki befolyásolta elektronikus ping-pong játék, már a piacon Magnavox Odyssey otthoni konzol játék. Alcorn nem volt tapasztalata létre videojátékok, hanem azért, mert az ő tapasztalata elektrotechnika és számítástechnika, ő kérte Bushnell, hogy hozzon létre egy egyszerű videojáték egy mozgó folt, két evező, és számjegy eredményjelző, mint a gyakorlati képzésre, hogy "warm-up" a tervezés a jövőben videojátékok

"Pong" játék képernyőjén

Videó - Original "Pong" Video Arcade Game In Use

PONG Videó Arcade Game prospektus szórólap - 1972 Atari / Syzygy Három hónappal a fejlesztési, Bushnell azt Alcorn akar A játék funkció realisztikus hanghatások és üvöltő tömeg. Dabney is szerette volna a játékot, hogy "bú" és a "sziszeg", amikor egy játékos elvesztette a fordulóban. Alcorn fogytán volt a szoba az áramkör, és nem tudja, hogyan kell létrehozni az ilyen hangokat a digitális áramkörök. Miután ellenőrizte, bizonyos áramkörök, ő fedezte fel az egyik lehet használt létrehozni a különböző hangok a játék hanghatások.

A konstrukció a prototípus, Alcorn vásárolt fekete- fehér televízió egy helyi boltba, helyezte a 4 láb nagy fa szekrény, majd forrasztani a vezetékeket a táblák , hogy megteremtse a szükséges áramköröket, és PONG született! A PONG prototípus benyomást Bushnell és Dabney annyira úgy érezték, ez lehet egy nagyon jövedelmező játékot, és úgy döntött, hogy est az eladhatóság a nyilvánosság előtt.

1972 szeptemberében, Bushnell és Alcorn telepítette az első PONG prototípus egy helyi észak-kaliforniai nevű bárban Andy Capp kocsmája, amelyet választott, mert a kapcsolat a két volt és a bár menedzsere, Bill Gaddis. A PONG videojáték volt egy pillanat helyezést ért el a kocsmában, és népszerűsége tovább nőtt, míg néhány nappal később, amikor a játék nem működik, és Alcorn hívták megjavítani - Amikor ellenőrzésekor a gép, Alcorn találta, hogy nem volt törve mint gyanús, hanem azért, mert a népszerűség bárral mecénások, az érme mechanizmusokat is akadt A lavinát a negyedévek ömlött be az érme vödröt a kabinet alap, ami miatt a shutdown.

PONG Videó Arcade Game kabinet - első, oldalsó és hátsó Views - 1972 Atari PONG folytatta onnantól kezdve, hogy a nagy siker az Atari, Inc. által 1973-ban a társaság töltötte vége 2500 megrendelések, és a 1974-ben eladott több mint 8000 egységet.

Atari végül eladott több mint 35.000 egységet; azonban, több utánzatok állítottak elő a versenytársak. Hasonló játékok jelentek meg a piacon hónapokban, de Atari tehetett kis ellen versenytársak voltak eredetileg nem szabadalmaztatásával a szilárdtest technológia a játékban. Sok játék szakértők és kiadványok úgy vélik PONG, hogy az egyetlen játék, amely elindította a videojáték-ipar, mint egy jövedelmező vállalkozás, és a PONG nevezték az egyik történelmi jelentőségű címek videojáték-történelem, és a kiindulási pont az "arcade jelenség" és a digitális out-of-Home Entertainment.

Nolan Bushnell - 1982 Talk Show megjelenése beszél PONG Development | 2. rész

Nolan Bushnell - 2010 mai interjúban a korai években a videojátékok és Atari

A Golden Era Video Games ideje volt a nagy technikai áttörések és játék design kreativitás ügyességi játékok. Videó ügyességi játékok volt a célja a legkülönbözőbb műfajokban, míg a játékfejlesztők kellett dolgoznia szigorú korlátok között a rendelkezésre álló processzor teljesítménye és a memória. Ezt korszak is látta, hogy a gyors terjedése video játéktermek és gamerooms egész Észak-Amerikában, Európában és Japánban. Ugyanakkor, videojátékok kezdtek megjelenni a szupermarketek, éttermek, bárok, kocsmák, italbolt, benzinkutak, bowling, biliárd üzletek és sok más kiskereskedelmi egységek keres extra jövedelem és az ügyfél traffic.Very népszerű video arcade játékok is több mint néha okozhat összetörni a tinédzserek árkádok, alig várja, hogy próbálja ki a legújabb közvélemény szórakozás.

A két legsikeresebb arcade játék, a vállalatok a kor volt Namco (a japán cég amely létrehozta Pac-Man, Pole Position, és Dig Dug) és Atari (az amerikai székhelyű cég először videojátékok be árkádok). Ez a két vállalat birkózott az első számú slot amerikai video játéktermek több éve. Más prominens arcade vállalatok, mint a Sega, Nintendo, Capcom, Konami, Taito, Williams, Bally / Midway Manufacturing Company, Cinematronics és SNK többek között játszott jelentős szerepet a korai fejlesztés a video arcade játék ipar.

Sega Szórakozási Videó Arcade Games Logo Namco Videó Arcade Games Logo Bally / Midway Gyártás Arcade Game LogoCapcom Videó Arcade Games LogoSNK Videó Arcade Games Logo Nintendo Videó Arcade Games Logo Williams Elektronika / Williams Gyártás Arcade játékok Logo

Vector Graphics vs Rasztergrafika A videó Arcade Game monitorok A Golden Era látta, hogy a fejlesztés és a kísérletezés új játék hardver és a Human Interface Devices (HID) videó arcade játékok. New games were created using "vector display" monitors, which produced crisp lines as opposed to older "raster displays", and new player controls cropped up using more than joysticks and buttons - Atari introduced the first life-like steering wheel in Gran Trak 10 (1974), and again in a sit-down driving game called Night Driver in 1976 , along with the first arcade game trackball in the 1978 Atari title Football, and also introduced the first light guns ever used in video games with Atari's QWAK (1974) along with Hogan's Alley by Nintendo later. Many new arcade game controls, such as pedals in racing arcade games and many other unique arcade game player control innovations also debuted in this era.

Atari Night Driver - First Video Game With Steering Wheel, circa 1976Nintendo Hogan's Alley - First Coin Operated Video Game With Light Gun, circa 1984Atari Football - First Video Game With Trackball, circa 1978

Atari Night Driver circa 1976 Nintendo Hogan's Alley circa 1984 Atari Football circa 1978

With the enormous success of the early video arcade games, dozens of game developers jumped into the development and manufacturing of video arcade games. Some simply copied existing game ideas and turned out successful imitators, while others tried new concepts and defined new genres. Rapidly evolving hardware allowed new kinds of games which surpassed the capabilities of the earliest "shoot 'em up" type games. New arcade game titles introduced new types of game play, where a player's skill, timing and hand-eye coordination were more important than just shooting things as fast as possible.

 

Asteroids Video Arcade Game Cabinet, Midway Manufacturing, circa 1978Space Invaders Video Arcade Game Cabinet, Midway Manufacturing, circa 1978Galaxian Video Arcade Game Cabinet, Namco, circa 1979Donkey Kong Video Arcade Game Cabinet, Nintendo, circa 1981

Midway Asteroids, c1978 Midway Space Invaders, c1978 Namco Galaxian, c1979 Donkey Kong, c1981

Az arcade játék ipar igazán lépett "aranykor" a késő 70-es és 80-as évek, a fogyasztói tudatosság és a piaci penetráció video arcade gépek a bárokban, kocsmákban, bevásárlóközpontok, üzletek és éttermek emelkedő gyorsan bevezetését olyan klasszikus video arcade gépek mint aszteroidák, A Space Invaders, Galaxian, Donkey Kong, és az időtlen video arcade klasszikus játék, Pac-Man.

Pac-Man Videó Arcade Game - Original USA Logo - 1981 - Midway - Namco

A kiadás a Pac-Man (Pakku-Man, Puck-Man), a Namco 1980-ban (Bally / Midway az USA-ban) annyira sikeres volt, és okozott olyan érzés, hogy a játék maga lépett a mainstream populáris kultúra, és ahhoz, amit most nevezik "Pac-Mania". Rendkívül népszerű az USA-ban az eredeti kiadás a mai napig, Pac-Man általánosan tekintik az egyik a klasszikus videojáték közép-, és gyakorlatilag egyet jelent a videojátékok és a jelentős ikonja a 1980-as évek pop kultúrát. Pac-Man vált valóban globális társadalmi jelenség, hogy is inspirálta egy animációs televíziós sorozat, és a top-tíz sláger, és a Pac-Man, valamint más népszerű video arcade játék a Golden Era gyakran említik egy azonosító kulturális élményt egyaránt Generation X és a késői születésű baby boom egyaránt - és a Pac-Man az egyetlen video arcade játék a korszak, hogy még a termelés ma , által forgalmazott Namco.

Pac Man Videó Arcade Game - Eredeti Upright Cabinet Modell - 1981 - Midway - NamcoPacMan Videó Arcade Game - Eredeti Cocktail Table Modell - 1981 - Midway - Namco

Eredeti Pac Man Álló, Circa 1981 Eredeti Pac Man Cocktail Table, Circa 1981

 

Pac Man / Puck-Man Videó Arcade Game - Screenshot - 1981 - Midway - Namco Puck-Man-t fejlesztettek ki egy tizennyolc hónapos időszak kezdődik áprilisában 1979 elsősorban a fiatal Namco alkalmazottja Toru Iwatani, foglalkoztató kilenc fős csapat. Az eredeti címet ejtsd: "Pakku-Man", a szűkülésének "Paku-Paku", amely leírja a hang a száj mozgás, amikor tágra nyílt és zárt gyorsan. Bár gyakran emlegetik, hogy a karakter alakja ihlette a pizzát hiányzik egy szelet, Iwatani elismerte, hogy ez valóban egy "fél-igazság", és a karakter design is érkeztek egyszerűsítése és egészíti ki a japán karakter a száj, "Kuchi ", valamint az alapvető koncepciója az evés. Iwatani azon erőfeszítéseit, hogy fellebbezni a szélesebb közönség túl jellemző demográfiai fiatal fiúk és tizenévesek végül oda vezetett, hogy adjunk elemei egy labirintus.

Amikor a Puck-Man-ben indult Japánban Namco 1980-ban megkapta a langyos választ. De a következő évben, a játék felvette az amerikai piacon a Bally / Midway a megváltozott cím "Pac-Man". A név változott a Puck Man a Pac-Man, mert azt gondolták, hogy a vandálok megpróbálhatják Puck-Man Eredeti videó Arcade Game Logo - 1980 - Namco változtassa meg a "P" betű a "Puck", hogy az "F", amely egy közös káromkodás. Azonban a Puck-Man gépek is megtalálhatók szerte Európában. Midway is úgy döntött, hogy átalakították a kabinet mű, mivel a Namco mű Puck-Man ítélték drágább előállítani.

A Pac-Man-ben megjelent, a legtöbb arcade videojátékok Észak-Amerikában elsősorban lövöldözős, mint a Space Invaders, Defender, vagy aszteroidák. Pac-Man be egy elem a humor a videojátékok, hogy a tervezők igyekeztek utánozni, és felszólította, hogy a szélesebb demográfiai, mint a tizenéves fiú akik özönlöttek az akció-orientált játék, és a Pac-Man felváltotta egy új játék műfaj A gyorsan növekvő video arcade-ipar, valamint az első alkalommal, egy játék, ami igazán tetszett a nőstények.

Pac-Man videó Arcade Game Original szekrények - Álló, Caberet és Cocktail táblázat 1981 - Midway - Namco Pac-Man gyakran jóvá, hogy a mérföldkő videojáték a történelem, és az egyik leghíresebb arcade játék minden alkalommal. A karakter is megjelenik a több mint 30 hivatalos engedéllyel rendelkező játék spin-off, valamint a számos illegális klónok és bootleg. Az Davie-Brown Index, Pac-Man a legmagasabb márkaismertség minden videójáték karakter az amerikai fogyasztók által elismert 94 százalékuk

Pac-Man 's siker Észak-Amerikában volt a versenytársak és a forgalmazók teljesen váratlanul. Marketing vezetők, akik látták Pac-Man egy kiállítás előtt a megjelenése teljesen figyelmen kívül hagyja a játékot, míg összpontosító versenyautó játék az úgynevezett "Rally-X", mint a játék, hogy vásárolni az évben. De a Pac-Man hamar sokkal népszerűbb, mint bármi látott a játék ipar addig a pontig, és megelőzte aszteroidák, mint a bestseller ügyességi játék az idő, és ez megy, hogy eladja több mint 350.000 darabot világszerte.

Pac-Man volt annyira népszerű, hogy több anekdoták a korszak, hogy sok játék tulajdonosok kellett kiüríteni a játék érme vödör óránként annak érdekében, hogy megakadályozzák a játék érmevizsgáló szoruljon attól, hogy túl sok érmét a tartályba. (Ami szintén először történt az első PONG játék helyezett közszemlére Kaliforniában, ami egy countlessly retold történet a legenda)

Pac-Man ezután lesz egy ikon a videojáték-kultúra 1980-as években, és a sokféle Pac-Man m erchandise hozták forgalomba a karakter képe, a pólók és játékok kézi videojáték-utánzat, és még külön alakú tészta.

Vissza az online casino játékok főoldalra.


Online Casino Játékok Játékos Fórum   Oldaltérkép
Nyerőgépek Casino Hírek   Kapcsolat
Rulett Casino Beszámolók Játékosainktól   Jogi nyilatkozat
Póker Jogi Casino Ismeretek   Webmesterek figyelmébe
Blackjack (21) Online Casino Fair Gaming   Facebook Oldalunk
Web oldalunk nemzetközi védjegy alatt áll. Tartalmát másolni, sokszorosítani vagy írásos engedélyünk nélkül felhasználni tilos.
Copyright 2014 © www.onlinecasinojatekok.hu - Minden jog fenntartva.

Online Casino JátékokOnlineCasinoJatekok.hu

A független kaszinó kalauz magyar játékosok számára, számos bónusz információval, kaszinó játékokkal és online casino nyereményekkel. Játssz felelősen, annyi pénzzel, amennyit megengedhetsz magadnak, hogy következmények nélkül elveszíts!